Заповнення е-замовлення підряду

1. Е-замовлення підряду необхідно:
а) для чіткого визначення потреб замовника, з’ясування суттєвих організаційних та економічних умов майбутнього договору підряду;
б) оголошення тендеру, запрошення обраних замовником інженерів проєктантів та підрядників на аукціон знижок;
в) прийняття рішень цими підрядниками щодо участі у аукціоні знижок на складений проект та кошторис;
г) отримання фінансових гарантій укладання та виконання договору підряду від обраних Замовником підрядників у разі їх перемоги у аукціоні знижок.

2. Організаційні умови майбутнього договору підряду:
а) сфери підряду  (будівництво будівель, вікна і двері, електрика, ландшафтний дизайн, меблі, оздоблення, побутова техніка, покрівля і фасад, ремонт приміщень, сантехніка, теплотехніка);
б) тип підрядників (інженер-проєктант, робітник, бригада, компанія, постачальник, експерт);
в) вид об’єкту (квартира, котедж, офіс, магазин, склад, цех, ТРЦ, БЦ ,тощо);
г) загальна площа об’єкту;
д) локація або адреса об’єкту.
е) термін початку робіт;
ж) термін дії замовлення;

3. Економічні умови замовлення на підряд:
а) клас робіт (економ, бізнес, еліт);
б) клас відповідальності на забудові (СС1, СС2, СС3);
в) сума кошторису (орієнтовна);
г) сума першого авансу, як завдатку для складання проекту і кошторису.

Для початку тендеру просимо заповнити анкету е-замовлення підряду, натиснувши на слово Анкета або тут.

 

Comments are closed