Заповнення е-замовлення підряду

Е-замовлення підряду необхідно для чіткого визначення потреб замовника, з’ясування суттєвих організаційних та економічних умов майбутнього договору підряду.
1) Організаційні умови майбутнього договору підряду:
– сфери підряду  (будівництво будівель, вікна і двері, електрика, ландшафтний дизайн, меблі, оздоблення, побутова техніка, покрівля і фасад, ремонт приміщень, сантехніка, теплотехніка);
– тип підрядників (інженер, робітник, бригада, компанія, постачальник, експерт);
– площа та вид об’єкту (квартира, котедж, офіс, магазин, склад, цех, бізнес-центр, …)
– термін початку робіт;
– орієнтири адреси об’єкту;
– види матеріалів та обладнання, які поставляє підрядник.
2) Економічні умови замовлення на підряд:
– орієнтовна сума кошторису;
– необхідний клас робіт (економ, бізнес, еліт);
– орієнтовна сума авансу на рахунок «Ринку профі», як завдатку для складання проекту і кошторису та авансу переможцю у тендері (після сплати авансу складається проект і кошторис виконання підряду, а після цього оголошується аукціон знижок до суми кошторису).
Е-замовлення підряду, його проект та кошторис необхідні для:
– оголошення тендеру, запрошення обраних замовником підрядників на аукціон знижок;
– привабливості та чіткості умов майбутнього договору та аукціону для цих підрядників;
– прийняття рішень цими підрядниками щодо участі у аукціоні.
Для участі у аукціоні підрядники повинні надати фінансові гарантії укладання та виконання договору підряду в разі перемоги у аукціоні знижок.

Для початку тендеру просимо заповнити анкету е-замовлення підряду, натиснувши на слово Анкета або тут.

 

Comments are closed