Місія “Ринку профі”
Місія – створення організованого ринку підрядників з будівництва та ремонту для мінімуму витрат та ризиків замовників і підрядників шлахом:
– зниження транзакційних витрат – витрат на пошук та обробку інформації про підрядників та ціни підрядів, на перемовини, укладання та контроль виконання угод;
– верифікації (перевірки) профілів підрядників «Ринку профі» – їх кваліфікації, компетентності, досвіду та портфоліо;
– веб публікації стандартів робіт, послуг та договорів;
– онлайн тендерів за складеними фахівцями кошторисами;
– моніторингу оцінок якості і термінів виконання договорів;
– веб публікацій всіх профілів підрядників та їх оцінок замовниками;
– фінансових гарантій виконання договорів.
Дії для виконання місії:
– публічне ведення на сайті даних з кваліфікаціх, показників професійної компетентності, портфоліо, репутацій і рейтингів підрядників: робітників, інженерів, експертів, бригад і компаній;
– онлайн облік всіх обсягів і якості робіт, оцінок замовників і експертів;
– робота колл-центру з обліку і звукозапису комунікацій з замовниками;
– організація онлайн аукціонів знижок від кошторису замовлення;
– організація послуг агентів для моніторингу та експертів для оцінки виконання угод.
Філософія організації:
– ринок послуг ефективний, якщо мінімальні його транзакційні витрати (на пошук підрядників, на перемовини, на укладання і контроль виконання договорів);
– вибір надійних підрядників, актуальність і достовірної інформації про них забезпечує верифікація їхньої кваліфікації та професійної компетентності, моніторинг їх робіт та послуг, відгуків замовників і оцінок експертів, з чого і складається їхня репутація;
– репутація підрядників є основою їх конкурентоспроможності та гарантією надійності і якісті їх робіт;
– організований ринок приваблює мінімумом витрат та ризиків.
Статус організації «Ринок профі»:
– громадська організація підрядників і замовників будівництва та ремонту;
– саморегулівана організація, яка сама регулює свій ринок, встановлюючи свої стандарти договорів і тендерів, профілів та портфоліо, моніторингу робіт, свої правила тендерів, відгуків замовників і експертів, акредитації та кваліфікації підрядників і сертифікації їхніх послуг.
Слогани організації:
Мінімум витрат та ризиків.
Актуальність, достовірність і відкритість.
Майстерність перевірена замовниками, експертами і часом.
Ринок ефективний – якщо як біржа.