Місія

                                                                           Місія “Ринку профі”

Місія – створення організованого ринку підрядників з будівництва та ремонту для мінімуму витрат та ризиків замовників і підрядників шлахом:

зниження транзакційних витрат – витрат на пошук та обробку інформації про підрядників та ціни підрядів, на перемовини, укладання та контроль виконання угод;

верифікації (перевірки) профілів підрядників «Ринку профі»  – їх кваліфікації, компетентності, досвіду та портфоліо;

веб публікації стандартів робіт, послуг та договорів;

– онлайн тендерів за складеними фахівцями кошторисами;

моніторингу оцінок якості і термінів виконання договорів;

веб публікацій всіх профілів підрядників та їх оцінок замовниками;

–  фінансових гарантій виконання договорів.

Дії для виконання місії:
публічне ведення на сайті даних з кваліфікаціх,  показників професійної компетентності, портфоліо, репутацій і рейтингів підрядників: робітників, інженерів, експертів, бригад і компаній;
онлайн облік всіх обсягів і якості робіт, оцінок замовників і експертів;
робота колл-центру з обліку і звукозапису комунікацій з замовниками;
організація онлайн аукціонів знижок від кошторису замовлення;
– організація послуг агентів для моніторингу та експертів для оцінки виконання угод.

Філософія організації:
– ринок послуг ефективний, якщо мінімальні його транзакційні витрати (на пошук підрядників, на перемовини, на укладання і контроль виконання договорів);
вибір надійних підрядників, актуальність і достовірної інформації про них забезпечує верифікація їхньої кваліфікації та професійної компетентності, моніторинг їх робіт та послуг, відгуків замовників і оцінок експертів, з чого і складається їхня репутація;
репутація підрядників є основою їх конкурентоспроможності та гарантією надійності і якісті їх робіт;
–  організований ринок приваблює мінімумом витрат та ризиків.

Статус організації «Ринок профі»:
громадська організація підрядників і замовників будівництва та ремонту;
саморегулівана організація, яка сама регулює свій ринок, встановлюючи свої стандарти договорів і тендерів, профілів та портфоліо, моніторингу робіт, свої правила тендерів, відгуків замовників і експертів, акредитації та кваліфікації підрядників і сертифікації їхніх послуг.

Слогани організації:
Мінімум витрат та ризиків.
Актуальність, достовірність і відкритість.
Майстерність перевірена замовниками, експертами і часом.
Ринок ефективний – якщо як біржа.

 

Comments are closed