Моніторинг

Моніторинг діяльності партнерів «Ринку профі» (партнерів), далі моніторинг.
Моніторинг – перевірка кількості та якості активності партнера на «Ринку профі».

Активність партнерів – участь у заходах та пропозиціях «Ринку профі», надання рекомендацій потенційним підрядникам та замовникам «Ринку профі»;

Показники моніторингу активності партнерів:
– оцінки якості його дій учасниками «Ринку профі»;
– кількість дій (годин участі у заходах та сторінок пропозицій «Ринку профі»);
– кількість учасників та замовників «Ринку профі», які отримали рекомендації партнера.

Моніторинг здійснюється:
– задля підтвердження кількості та якості активності партнера;
– при сертифікації вмінь та кваліфікації учасників «Ринку профі»;
– при участі у публічних заходах та робочих групах «Ринку профі»;
– задля підтвердження кількості учасників та замовників «Ринку профі», що отримали рекомендації партнера.

Моніторинг здійснюється шляхом перевірки:
– достовірності документів: сертифікації та кваліфікації, пропозицій та протоколів участі у заходах «Ринку профі»;
– відгуків та оцінок його учасниками «Ринку профі» за допомоги операторів колл-центру з використанням звукозапису.
Моніторинг діяльності партнера підвищує його рейтинг, який дозволяє йому:
– мати більший авторитет у учасників «Ринку профі», що підвищує можливість прийняття його пропозицій щодо вдосконалення діяльності та правил «Ринку профі»;
– підвищити свій авторитет у своєї громадськості та на своєму ринку за рахунок розвитку суміжного.
 

Comments are closed